دکتر هاشمی و تشکر از مردم شاهین دژ و تکاب و میاندواب رضوانی امیر

بنام خداوند جان و خرد

مردم فهیم و آگاه شهرستانهای تکاب شاهین دژ و میاندوآب

با عرض سلام و احترام

به ساحت مقدس امام زمان و نایب بر حقش رهبر معظم سید علی خامنه ای و درود بیکران بر مردم فرهیخته منطقه مشت افشاریان گرانقدر و سلام بر روح پر فتوح شهیدان و جانبازان و رزمندگان گرانقدر جنگ  تحمیلی که امنیت را برای انتخابات آزاد و فعال و دمکراسی مردمی بوجود آورده تا ما بتوانیم در این عرصه بزرگ انتخاباتی با نام و یاد خدا شرکت کنیم.

انتخابات آزمونی است برای محک میزان تمایل جامعه به استمرار وضع موجود یا تمایل به تغییر و بهبود آن؛ ملت ما این بار نیز در این آزمون سخت و سرنوشت ساز قرار گرفت و حقا که در حد توان خویش، در جهت بیان خواسته هایش قدم برداشت. اینجانب امیر رضوانی از کاندیداها دوره دهم که به نفع  شهرستان تکاب  شاهین دژ و میاندواب و به حمایت از دکترهمایون هاشمی در کنارشان بوده تا بتوانیم حقانیت شهرهای مشت را به اثبات برسانیم. به نوبه خود به این خواست عمومی جامعه احترام کامل گذاشته و نتیجه آن را به تک تک افراد جامعه تبریک و شادباش گفته، معتقدم هر نتیجه ای که از دل این انتخابات و چهار سال پیش رو بدست آید، خواست عمومی جامعه و قابل احترام خواهد بود. اینجانب با درک وضع نابسامان موجود و اعتقاد به این که می توان در جهت بهبود امور گام برداشت، با روشی متمایز و با اتکای به خرد جمعی در کنار دکتر هاشمی به عنوان مشاور جوانان و ورزشی ایشان وارد عرصه انتخابات شده، در پایان راه به خود می بالم که دکتر عزیزمان یار و یاورمان هاشمی بزرگ توانستند بالاترین آرای منطقه را با 51488 بدست آورده هر چند مورد بی مهری هایی قرار گرفتیم به مردم منطقه مشت افشار تبریک  میگویم.

 

بدینوسیله از تمامی ملت بزرگوار شهرستانهای تکاب شاهین دژ و میاندوآب که پای صندوقهای رأی حاضر شده و میزان آگاهی خود را برای تعیین سرنوشت خویش و بیان خواسته ها و انتظاراتشان به نمایش گذاشتند، تشکر می نمایم. از کلیه دوستانی که در این مدت یار و غمخوار دکتر همایون هاشمی  و ستاد انتخاباتی ایشان  بودندو با کمترین امکانات از لحاظ مادی، اما قویترین و زیباترین افکار، تمام سعی و تلاش خود را در جهت معرفی دکتر هاشمی و افکارشان  صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.  و از کلیه کسانی که در این مدت موجبات اذیت و  خستگی شان و یا گاها مورد بی مهری قرار گرفتند  صمیمانه پوزش طلبیده و به دیده منت این نقد را به جان و دل می پذیرم. از همه عزیزانی که  دکتر همایون هاشمی را شایسته نمایندگی و وکالت خود دانسته و اسم   دکتر هاشمی را در صندوق رأی انداخته اند صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم. در نهایت دوباره عرض می نمایم که به همراهی و همفکری 51488 نفر به  به خودمان  می بالیم  و خاطر نشان می نماییم که تمامی این آراء از روی شناخت و آگاهی تحصیل گردیده و در این راه از سالم ترین، اخلاق مدارترین، شفافترین، قانونمندترین روشهای تبلیغات استفاده گردیده است. باشد که گامی هر چند کوچک در جهت تغییر و دگرگونی فرهنگ انتخابات و تبلیغات در جامعه مان برداشته باشیم.

 

الهی چنان کن سرانجام کار               تو خشنود باشی و ما رستگار

با تقدیم احترام    امیر رضوانی  مشاور جوانان و ورزش دکتر هاشمی

photoثصثث

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 11 اسفند 1394برچسب:, | 11:24 | نویسنده : رضوانی |